Onderhoud
Reparatie
Telewash- of osmose systeem kapot? Wij staan voor u klaar:
Op locatie wordt bepaald of er direct kan worden gerepareerd
Bij een te groot mankement wordt in overleg het systeem meegenomen voor reparatie
Indien voorradig kan een vervangend systeem gebruikt worden
Prijsopgave van de te verwachten reparatie wordt eerst met u overlegd
Na uw toestemming start de reparatie
Het systeem wordt uitgebreid getest
U krijgt een melding als uw systeem gereed staat
Onderhoud
Om lang te kunnen genieten van een goed werkend systeem is onderhoud erg belangrijk. GP Osmose systemen helpt u graag hierbij.
De meeste systemen worden in onze werkplaats onderhouden. Kunt u het systeem niet zelf brengen, dan kunnen wij het systeem ook ter plekke voorzien van een onderhoudsbeurt. Na de onderhoudsbeurt wordt uw systeem voorzien van een onderhoudssticker, hierdoor kunt u zelf bijhouden wanneer uw systeem weer onderhoud nodig heeft.
Onderhoudscontract
GP Osmose Systemen heeft voor elk type installatie een onderhoudscontract op maat. Zo voorkomt u tussentijdse storingen en blijft uw waterkwaliteit uitstekend.
GP Osmose Systemen werkt alleen met originele GP-onderdelen. Heeft u interesse in een onderhoudsabonnement op maat? Neemt u dan contact met ons op.
Wij sturen u vrijblijvend een onderhoudscontract.
Onderhoud van andere installaties
Mocht u in het verleden een systeem hebben aangeschaft van een andere leverancier, aarzel dan niet om ook contact met ons op te nemen voor zowel onderhoud als storingen. Het GP-personeel is bekend met alle osmoseinstallaties die te verkrijgen zijn op de Europese markt en heeft hier ook onderdelen voor op voorraad.
Inruil bestaande osmosesysteem
Bent u in het bezit van een osmosesysteem? GP Osmose Systemen geeft u een eerlijke inruilprijs voor uw bestaande systeem.
Openingstijden
MA T/M ZA 7:30 - 17:30
Telefonisch contact
BEL 06 221 349 93
Stuur een e-mail
ALGEMEEN@OSMOSE-SYSTEMEN.NL
GP Osmose-Systemen
Cornelis drebbelstraat 18
06-22134993
Bezoek op afspraak