Home » Onderhoud

Onderhoud

Reparatie

Telewash- of osmose systeem kapot? Wij staan voor u klaar:

✔ Op locatie wordt bepaald of er direct kan worden gerepareerd
✔ Bij een te groot mankement wordt in overleg het systeem meegenomen voor reparatie
✔ Indien voorradig kan een vervangend systeem gebruikt worden
✔ Prijsopgave van de te verwachten reparatie wordt eerst met u overlegd
✔ Na uw toestemming start de reparatie
✔ Het systeem wordt uitgebreid getest
✔ U krijgt een melding als uw systeem gereed staat

Onderhoud

Om lang te kunnen genieten van een goed werkend systeem is onderhoud erg belangrijk. GP Osmose systemen helpt u graag hierbij.
De meeste systemen worden in onze werkplaats onderhouden. Kunt u het systeem niet zelf brengen, dan kunnen wij het systeem ook ter plekke voorzien van een onderhoudsbeurt. Na de onderhoudsbeurt wordt uw systeem voorzien van een onderhoudssticker, hierdoor kunt u zelf bijhouden wanneer uw systeem weer onderhoud nodig heeft.

Onderhoudscontract

GP Osmose Systemen heeft voor elk type installatie een onderhoudscontract op maat. Zo voorkomt u tussentijdse storingen en blijft uw waterkwaliteit uitstekend.
GP Osmose Systemen werkt alleen met originele GP-onderdelen. Heeft u interesse in een onderhoudsabonnement op maat? Neemt u dan contact met ons op.
Wij sturen u vrijblijvend een onderhoudscontract.

Onderhoud van andere installaties

Mocht u in het verleden een systeem hebben aangeschaft van een andere leverancier, aarzel dan niet om ook contact met ons op te nemen voor zowel onderhoud als storingen. Het GP-personeel is bekend met alle osmoseinstallaties die te verkrijgen zijn op de Europese markt en heeft hier ook onderdelen voor op voorraad.

Inruil bestaande osmosesysteem

Bent u in het bezit van een osmosesysteem? GP Osmose Systemen geeft u een eerlijke inruilprijs voor uw bestaande systeem.

Openingstijden

MA T/M ZA 7:30 - 17:30

Telefonisch contact

BEL 024 303 10 04

Stuur een e-mail

INFO@OSMOSE-SYSTEMEN.NL

GP Osmose-Systemen

Nieuweweg 195a
6603 BM
Wijchen

Partner van